sobota, 29 października 2016

20.000 wyświetleń!



Witam! 
Pewnie większość i tak tego nie przeczyta, a nawet jeśli przeczyta to mnie o tym nie poinformuje (pamiętajcie, rude wiewióry nie wybaczają i są żądne krwi śmiertelników), ale to już 20 tyś. wyświetleń! Tak, dokładnie 20 tyś! To wiele dla mnie znaczy, serio. Chciałam Wam w jakiś sposób podziękować, ale nie mam pojęcia w jaki. Myślałam nad kolejnym one-shotem, ale nie wiem czy tworzyć do niego nowych bohaterów czy dać czwórkę z poprzedniego one-shota. Nie wiem, skoro nikt nie chce komentować, a wyświetlenia są to może anonimową ankietą to rozstrzygnąć? Choć w mojej głowie jawi się myśl i tak nikt nie zagłosuje to muszę próbować wszystkich środków. Więc ankietę macie pod nagłówkiem bloga. Śmiało, zdaję się na Was. Ostatnio nie brakuje mi pomysłów na opowiadania, więc dam radę wymyślić coś na każdy temat. Gorzej z czasem, ale da się ogarnąć.

Pozdrawiam, 
Zjawa


Zapomniałam prawie o tradycyjnym gifie!
Ten uczuć kiedy dwóch bohaterów z dwóch różnych animców 
mają ten sam głos i obu noszą silne kobiety... Aliś, Eren... 


6 komentarzy:

  1. Jakby co, to ja nie widzę żadnej ankiety, bo jestem na telefonie, a mój laptop umarł [*]

    Gratulacje, Zjaweło! 20.000 wyświetleń to doprawdy piękna liczba.
    Pewnie sama nabiłam połowę, wchodząc i czytając ulubione fragmenty. A Ty myślałaś, że skąd pamiętam tyle szczegółów z poprzedniej części? XD
    Moja propozycja jest taka: upchnij wszystkie parringi w jednym rozdziale XD Z naciskiem na Edly i Aviotra, bo się przywiązałam <3
    Albo opisz życie #OjcaRudychDzieciOImieniuDyzma po zniknięciu córek. I ogólnie, co się działo po tym, jak rude, Damien i królowa Archenlandii wybyli do Anglii, bo w sumie mnie to zastanawia. Pewnie było niezłe zamieszanie XDXDXDDXD
    Ogólnie to umieram sobie, powoli zabijana przez naukę. Brak weny, brak czasu, brak wszystkiego, ale dobrze, że chociaż Piotreła nigdy nie brak <3
    Jeszcze raz gratulacje, Monia!<3 Teraz dobijamy do 30.000 ^^
    Czasu,
    Bells

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapalmy pikselową świeczkę na cześć Twojego laptopa [*]

      To słodkie i ogółem cukrzyca, ale miło wiedzieć, że ktoś zna tyle szczegółów ^^.
      No i teraz Cię nienawidzę. Moje pomysły mnie zabiją. Serio. Mam pomysł na Herosów, na następne rozdziały, na one-shoty i na dwa autorskie opowiadania. A Ty wyjeżdżasz mi tu z jeszcze większą liczbą pomysłów.
      Edly... Hehehe... Ed...ly... Eh... Tak, będzie... Edly...
      Cholera, za dużo opcji. Zostanę zabita przez pomysły, naukę i brak czasu. Idę po moje zerówki, które kupiłam w podstawówce i chowam się do szafy. Schowam się przed światem i będę dodawała snapy ze swojego szalonego życia w szafie.
      Szlag! Wpadłam na jeszcze jeden pomysł! Co by było, gdyby moi bohaterowie żyli we współczesnych czasach?
      ZA.DUŻO.OPCJI.DO.WYBORU.

      Dziękuję!
      Zjawełka

      Usuń
  2. Gratuluję Zjawo!
    Wybacz, że nie komentuję tu jak dawniej (poprawka: nie robię tego w ogóle), ale obiecuję poprawę! Niedługo przeczytam nieprzeczytane rozdziały i powrócę do regularnego komentowania i pisania.
    ~ Scarlett Meadowes ( z chujowego telefonu na którym musiałam założyć innw konto)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Potwierdzam z komputera - to ja.
      Zaraz zmienię tego Unknown na jakąś inną nazwę, bo kojarzy mi się z kryminałem od A.Christie. Stokrotne przeprosiny Zjawo. Teraz jestem absolutnie nie ogarnięta, życie licealistki nie jest dla mnie ;__;
      Oprócz tego, że oglądam anime i mam naukę, postanowiłam sobie bardzo mądrze (wyczuj ten sarkazm) podwyższyć poprzeczkę poprzez oglądanie Pamiętników Wampirów. A jeszcze chcę kontynuować bloga o Dorcas, więc muszę sobie wszystko ładnie rozplanować.
      Niedługo będę komentować na bieżąco jak wszystko sobie ogarnę.
      ~ Scarlett Meadowes

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak bardzo Cię rozumiem! Liceum to zmora! Tu się trzeba uczyć! Kto to słyszał żeby w szkole się uczyć trzeba było?
      Też oglądam anime (a przynajmniej się staram), wróciłam do częstszego rysowania, bo nigdy się nie rozwinę, mam pierdyliard pomysłów, które chciałabym zrealizować, jeszcze do tego postanowiłam czytać więcej mang i w ogóle więcej czytać, no i nauka. KOCHAM.TO.I.NIE.MA.W.TYM.SARKAZMU.
      Definitywnie chcę wakacji i coraz poważniej rozważam schowanie się przed światem w szafie ;_;

      Dziękuję!
      Zjawa

      Usuń

.
.
.
.
.
.
template by oreuis